[Pardus-kullanicilari] Dreamwiever ve fireworks benzeri program var mı linuxta ?

Zafer OSMANOGLU zosmanoglu at gmail.com
14 Oca 2011 Cum 11:14:48 EET

acaba bu program depolarda mevcutmu
eğer yoksa istek yapmakmı gerekiyor

14 Ocak 2011 08:15 tarihinde Hasan Alp İNAN <hasan at trlinux.org> yazdı:

> 14-01-2011 01:59, atilla balcı yazmış:

> Merhaba
>
> Dediğiniz programlara en yakın özellikte olanı Aptana Studio. Bağını
> aşağıya koyuyorum.
>
> http://www.aptana.com/
>
> İyi çalışmalar.
>
> Hasan Alp iNAN

ZAFER OSMANOĞLU

http://www.vedatosmanoglu.net
MSN Yerine SKYPE Kullanın
"Bilgisayarınızı güvenli, hızlı ve özgür kullanmak için TÜBİTAK/UEKAE
bünyesinde geliştirilen ücretsiz ulusal işletim sistemi PARDUS'u kullanın.
Binlerce uygulama ve oyun ile tanışın. Güvenliğinizi tehdit eden virüslerden
kurtulun. Ülkemiz için, geleceğimiz için PARDUS işletim sistemini
kullanın/kullandırtın/önerin."
Pardus Linux sizin katkılarınızla büyüyecektir. Pardus kullanın!
Yüksel Türk! Senin için yüksekliğin hududu yoktur. İşte parola budur.
Ne Mutlu Türküm Diyene! - Mustafa Kemal ATATÜRK