[Pardus-kullanicilari] İki işletim sistemi bölümleme

Ahmet AKMAZ ahmetakmaz at gmail.com
10 Oca 2011 Pzt 18:05:28 EET

10 Ocak 2011 17:54 tarihinde murat parlak <muratt229 at gmail.com> yazdı:

> Merhaba Pardus konusunda vikipedide bulduğum bilgiler oldukça faydalı
> oluyorlar herşey için sağolun. Ancak yardım ve sıkça sorulan sorular
> kısmında aradım taradım iki ayrı işletim sistemi kurmayı bir türlü bulamadım
> (windows 7 yanına ubuntu veya pardus kurmak gibi). İki işletim sistemi
> kurmak benim için çok önemli çünkü linux kullanmaya yeni başlıyorum. Kurulum
> sırasında bölümleme kısmında iki ayrı disk oluşturdum C ve D diye. Kurulumu
> yaparken bölümleme kısmında yapılan hatalar bilgisayarın çökmesine sebep
> oluyor özellikle bölümleme kısmıyla ilgili yardım edebilir misiniz??
> [...]
başladım. Sistemi, denemeler sonunda iki hatta üç sistemi kurdum. Diğer
arkadaşlar, daha iyi tavsiyeler de bulunabilirler ancak başlangıç olarak
HardDiski bölümlere ayırdıktan sonra boş bir bölüme otomatik olarak
kurabilirsiniz.

Kolay gelsin.

--
Ahmet AKMAZ

Karanlık ebedî değildir. Aydınlık günler için mücadele gerekir.