[Pardus-kullanicilari] İki işletim sistemi bölümleme

murat parlak muratt229 at gmail.com
10 Oca 2011 Pzt 17:54:55 EET

Merhaba Pardus konusunda vikipedide bulduğum bilgiler oldukça faydalı
oluyorlar herşey için sağolun. Ancak yardım ve sıkça sorulan sorular
kısmında aradım taradım iki ayrı işletim sistemi kurmayı bir türlü bulamadım
(windows 7 yanına ubuntu veya pardus kurmak gibi). İki işletim sistemi
kurmak benim için çok önemli çünkü linux kullanmaya yeni başlıyorum. Kurulum
sırasında bölümleme kısmında iki ayrı disk oluşturdum C ve D diye. Kurulumu
yaparken bölümleme kısmında yapılan hatalar bilgisayarın çökmesine sebep
oluyor özellikle bölümleme kısmıyla ilgili yardım edebilir misiniz??
Teşekkürler