[Pardus-kullanicilari] Kullanici Arastirmasina Katilim

Hasan Bektaş hasbektas at hotmail.com
5 Oca 2011 Çar 02:15:48 EET

İlker Berkman Bey! Merhaba,

Pardus Geliştirme Grubu için bir araştırma
yürütmekteyiz. Çalışmanın amacı, Pardus'un kullanıcı deneyimi
yönünden zenginleşmesi için gereksinimleri belirlemek.

Yukarıdaki paragrafı iletinizden aldım ancak anlayamadığım şeyler var?

Anlayamadıklarım:
1-"Pardus Geliştirme Grubu" kimlerden oluşmuştur?  Pardusta Erkan
Bey ve ekibi dışında başkaları da mı var?
2-"Pardus'un kullanıcı deneyimi yönünden zenginleşmesi için
gereksinimleri belirlemek" derken neyi amaçladığınız?
3-Bu işin altında windowsun olup olmadığı?

Windows illetinden kurtulalım....
Sağlıklı uzun ömür dileklerimle...
Hasan

Salı 04 Ocak 2011 günü (saat 21:53:07) Ozan Aydın şunları yazmıştı:
> [...]
yönünden
> zenginleşmesi için gereksinimleri belirlemek.
>
> Hali hazırda Pardus kullanan kişilerin görüşleri de, Pardus kullanıcı
> deneyimini anlamak adına çok önemli. Bu çerçevede, genel olarak
> işletim sistemi kullanımı, özelde Pardus kullanımına ilişkin
> görüşlerinizi alacağımız bir odak grup oturumuna katılacak
gönüllülere
> erişmeye çalışıyoruz.
>
> Odak grup oturumu, Bahçeşehir Üniversitesi Beşiktaş Kampüsü'nde
> gerçekleşecek. Gün ve saat olarak kesin olmamakla beraber, 14
Ocak
> Cuma, ya da 15 Ocak Cumartesi günü şu anda uygun görünüyor.
Saat 18:30