[Pardus-kullanicilari] 2011'de Nvidia sürücüsü yüklenmiyor (mu)?

murat.asya at gmail.com murat.asya at gmail.com
4 Oca 2011 Sal 21:17:15 EET

Bende de değişik bir sorun var. Ben geçenlerde baş belası ATI kartımı satıp
onun yerine bir GeForce GT 430 aldım. Ama kartı taktıktan sonra Xorg
açılmadı. xorg.conf dosyasını silmeyi deneyecektim ki bu dosyayı bulamadım.
Xorg'u sıfırlamak için ne yapabilirim ?

04 Ocak 2011 16:19 tarihinde Fatih Arslan <farslan at pardus.org.tr> yazdı:

> türlü
> da
> tanımadı.
>
> Ekran kartınız yeni olduğu için sistem tarafından tanılmadı. Bununla ilgili
> bir
> düzenleme yaptım biraz önce. Paket depoya yansıktan sonra güncelleme
> yaptıktan
> sonra düzelecektir.
>
> Paketin adı "panda". Güncellemede bununla karşılaştıktan
> sonra sistem ayarlardan, "Ekran kartı sürücüsü" kısmında ikinci kısmı
> seçerek
> kurabilirsiniz.

> [...]

*____________________________________*
*

*
*

Murat Ödünç

*
*

İletişim Fakültesi

*
*

Anadolu Üniversitesi

*

Web Editör:
http://www.bedriagac.org

Kişisel Biloğum:http://muratodunc.wordpress.com

http://iltgunlugu.blogspot.com/

Sosyal Ağlar:

http://friendfeed.com/muratsplat

http://twitter.com/muratsplat  <http://twitter.com/muratsplat>

*İletişim Bölümü Google Groups:
*http://groups.google.com/group/auib*

Google Adense, Google Adwords, Google Analytics ve Google Webmasters
Tools Uzmanı*