[Pardus-kullanicilari] 2011'de Nvidia sürücüsü yüklenmiyor (mu)?

Fatih Arslan farslan at pardus.org.tr
4 Oca 2011 Sal 16:19:03 EET

On Tue, Jan 04, 2011 at 02:02:24PM +0000, Aydın Deniz Şenler wrote:
>Merhaba,
>Nvidia Geforce gtx460 ekran kartlı bilgisayara 2011 RC kurdum ama bir türlü
>sürücüyü kuramadım. Tüm nvidia sürücüleri indirdim ama hangisi olmalı onu da
>bilemedim. Ayarlarda harici sürücü seçeneği seçilemiyor.
>Ayrıca çözünürlüğü de 1024x768 den fazla artıramıyorum, ekranı da tanımadı.
>xorg.conf dosyasına ekran yatay-düşey değerleri elle girdim ama bu sefer
>açılmadı.
>Ne yapmam gerekir?

Ekran kartınız yeni olduğu için sistem tarafından tanılmadı. Bununla ilgili bir
düzenleme yaptım biraz önce. Paket depoya yansıktan sonra güncelleme yaptıktan
sonra düzelecektir.

Paketin adı "panda". Güncellemede bununla karşılaştıktan
sonra sistem ayarlardan, "Ekran kartı sürücüsü" kısmında ikinci kısmı seçerek
kurabilirsiniz.

Kolay gelsin
--
Fatih Arslan