[Pardus-kullanicilari] Ağdan NFS Üzerinden Boot Eden Pardus

Erkan Altan ealt78 at gmail.com
28 Şub 2011 Pzt 18:59:57 EET

Merhaba,

https://help.ubuntu.com/community/DisklessUbuntuHowto adresinde ubuntu için
bir bilgisayarında disksiz olarak ağdan nasıl boot ettirilebileceği
anlatılmış.

Benzer bir şeyi çalıştığım yerde pardus kullandırmak için yapmak istiyorum.
Ama çok tecrübeli değilim. Kendi başıma yapacağım için uzunca bir süre
harcamam ve gereksiz sorunlarla boğuşmam olası.

O yüzden öncelikle size sormak istedim. Aranızda Pardus'u bu şekilde
kullanmış olan ya da pardusun bu şekilde ağdan NFS üzerinden boot ederek
kullanılıp kullanılamayacağına dair yorum getirebilecek olan var mı?

Yardım edip yol gösterebilirseniz çok sevinirim.

Erkan.