[Pardus-kullanicilari] pardus kurulumu

Hasan BEKTAŞ hasbektas at hotmail.com
27 Şub 2011 Paz 01:31:58 EET

Merhaba,

Önerdiklerini denedim. 99998 MB boyutlu disk bölümünün 47100 MB'lik
kısmını 2009'a ayırdım. Ekranda "sad1 47100, boş alan 52898 olarak
göründü. Arkasından  boş alanı tıklıyorum, oluşturu tıklıyorum, gelen
bölümdeki disk alanına 52898 yazıyorum. Tamam dediğimde "İstenen
bölümler ayrılamadı" "disk üzerinde yeterli boş alan yok" ifadesi çıkıyor.
Burada takılıp kalıyorum. Gerekirse 2009 üzerine kurmaya da razıyım.

Aslında 2009 un kuruluşu sanırım daha kolaydı. gelen tablo üzerinde
yer seçiyordum ve buraya kur diyordum kuruluyordu. Neden değiştirme
ihtiyacı hissettiler pek anlayamadım.
Hasan

26 Şubat 2011 Cumartesi günü (saat 14:58:49) slm arikan şunları
yazmıştı: