[Pardus-kullanicilari] pardus kurulumu

slm arikan slmarikan at hotmail.com
26 Şub 2011 Cmt 14:58:49 EET

2009 kurulu bölümü işaretledikten sonra düzenle deyip, yeniden
boyutlandır bölümüne 2009 için kalmasını istediğiniz miktarı
seçiyorsunuz. Daha sonra yeni bir bölüm karşınıza çıkıyor orayıda
oluştur diyerek kurumsal için ayarlıyorsunuz. Kurumsal için oluştururken
 kalan bölümün tamamını kullanmak için miktarı elle girerseniz daha iyi
olur