[Pardus-kullanicilari] Acer Aspire 4820T laptopta batarya durumu surekli %0'da

cem sonmez cemosonmez at gmail.com
25 Şub 2011 Cum 22:29:10 EET

Merhabalar,
Pardus 2011 kurulu Acer Aspire 4820T laptopta batarya durumu surekli
%0 duzeyinde gorunuyor. Laptopun sarjinin bitip bitmedigini
kestiremiyorum. Sarjin dolup dolmadigini ise laptop uzerindeki
isiklardan kontrol edebiliyorum. Ne kadar sarj kaldigi konusunda bir
fikrin olmamasi isi oldukca zorlastiriyor.
Daha once boyle bir problemle karsilasan ya da bu konuda bir fikri
olan varsa, yardimci olursa sevinirim.
Tesekkurler

--
Cem SONMEZ