[Pardus-kullanicilari] Depoda Çiftleme Hatası

Mektup Lar mektuplar at yahoo.co.uk
25 Şub 2011 Cum 20:32:21 EET

İyi Günler

Pardus 2011 i en son güncellenmiş haliyle kullanıyorum. daha önce kurduğum
programlar kurulmamış gözüküyor mesela google chrome gibi (böyle 4-5 yazılım var
mesela basket de buna örnek). neyse bu yazılımları incelediğim de sadece inşa
numaraları değişmiş -bazılarının- diğerlerini öğrenemedim. her neyse zaten
kurulu olan ve düzgün çalışan yazılımları gene de tekrar kuarayım dedim ve
hiçbir uyarı vermeden normal kurdu. inşa numarası değişenin değişti.

 2 sorum şu:1-zaten kurulu olan şeyin depoda kurulu gözükmemesi nasıl olur?

2-ille de olacaksa update denen yerde olması gerekmez mi?

Kolay Gelsin