[Pardus-kullanicilari] 2011 e KDE 3.5 yüklenebilirmi?

Selim Tavşan selimtavsan at gmail.com
20 Şub 2011 Paz 19:05:15 EET

Merhaba,

20 Şubat 2011 18:27 tarihinde Mucibirahman İLBUĞA <mucip.ilbuga at gmail.com>yazdı:

> Merhabalar,
> Aslında iyi fikir ama az önce denedim ve hata verdi. Depo adresi sisteme
> uygun değil devre dışı bırakıldı diyor...

demek istediğim bu değildi. depo olarak ekleyerek değil de yapılabilirse
paketi kurumsal 2 sistemde derlemek şeklinde demek istedim.
veya 2011 paketlerini risk alarak kurumsal sisteme kurabilirsiniz.
mesela boncuk programını kullanmak istersek :

32-bit bir sistemde:

sudo pisi it
http://packages.pardus.org.tr/pardus/2011/stable/i686/boncuk-dict-0.1.1-2-p11-i686.pisi--ignore-check
pisi it
http://packages.pardus.org.tr/pardus/2011/stable/i686/boncuk-0.8-12-p11-i686.pisi--ignore-check

komutlarıyla kurulabilir. ben şu an bu şekilde kullanabiliyorum...