[Pardus-kullanicilari] 2011 e KDE 3.5 yüklenebilirmi?

Mucibirahman İLBUĞA mucip.ilbuga at gmail.com
20 Şub 2011 Paz 18:27:17 EET

20.02.2011 17:47, Selim Tavşan yazmış:
> Bunun yerine kurumsal kurup depoda olmayan paketleri 2011 den sağlamak
> daha güzle olabilir. Ben de bugünlerde onunla ilgileniyorum.
> Bir ara Doruk Fişek ve bazı katkıcılar kurumsal için katkı deposu
> oluşturuyordu böyle paketler için bi abkamak lazım...
Merhabalar,
Aslında iyi fikir ama az önce denedim ve hata verdi. Depo adresi sisteme
uygun değil devre dışı bırakıldı diyor...

Kullandığım dağıtım: Kurumsal-2 64 bit...

Eklemeya çalıştığım depo:
http://packages.pardus.org.tr/pardus/2011/stable/x86_64/pisi-index.xml.xz

Kaynak:
http://forum.shiftdelete.net/pardus/193072-pardus-2011-depo-adresleri.html