[Pardus-kullanicilari] Kurumsal 2 - Acilis Yazisi

Server Acim serveracim at gmail.com
18 Şub 2011 Cum 21:22:02 EET

Merhaba,

Gerek Netbook'umda, gerekse Masaüstü bilgisayarımda kurulu olan "Pardus
Kurumsal 2 - RC"'yi, güncellemelerle "Stable" sürümüne yükselttim. Fakat,
stable sürüme güncelleme sonrası, kapanış sırasında ekranda gözüken "Pardus
| Kurumsal 2" yazısı açılışta da gözükmesi gerekirken, ben göremiyorum.

Onun yerine yanıp sönen Pardus logosu gözüküyor. Bu da zaten RC sürümünden
kalma bir özellik.

Açılışta "Pardus | Kurumsal 2" yazısını görebilmem için ne yapmam gerekiyor
acaba?

"Pardus Kurumsal 2"nin "Stable" versiyonunu yeniden kurmak dışında tabii.!??

Sevgiler.
--
Server ACİM
- Besteci (Composer)