[Pardus-kullanicilari] ati ekran kartı

murat.asya at gmail.com murat.asya at gmail.com
18 Şub 2011 Cum 20:42:57 EET

Selamlar,
Ben sizin yerinizde olsam Pardus bir süre daha Pardus 2009.2 kullanırdım.

Skype paketi 32bit bir uygulama olduğu için wine, teamviewer, Google Earth
vs.. de olduğu gibi  32 bit uygulama paketlerini bağımlılar. 32bit lib
paketi Pardus 2011 64 bit sürümünde hazır olduğundan çoğu sorun ortadan
kalkacak.

ATI kullanmadığım için bir şey söyleyemiyorum ama ATI sürücülerinin
hangilerinin kurulu olduğunu bizle paylaşmalısınız. Muhtemelen ATI hakkında
bilgi sahibi olan biri  sizi yardım edecektir.
Şu komutların çıktılarını bizimle paylaşın:

lspci | grep "VGA"

lspci -v  | grep "Kernel modules"

glxinfo | grep string

Kolay gelsin..

18 Şubat 2011 18:25 tarihinde Ali Cengiz Kurt <alicengizkurt at gmail.com>yazdı:

> Ekran kartım,01:05.0 VGA compatible controller: ATI Technologies Inc RS482
> [Radeon Xpress 200M]. Pardus 2009-2 ile açık kaynak sürücüleri ile çok iyi
> verim aldım. Şu an Pardus 2011 i86_64 kullanıyorum. En büyük sıkıntım skype
> paketi henüz hazır olmadığından almanyadaki torunumla görüşememek birdr
> ekran kartı sürücüsü. Öntanımlı sürücüyü kullanıyorum. xorg-video-radeon
> sürücüsünü de kullandım. Verim alamıyorum.
> Sistem bilgilerinde Gallium 0.4 on llvmpipe[ VMware, Inc. ]   2.1 Mesa
> 7.9.1 [ 3B Destekli]
> Kare hızını (Framerate) 2009-2 de ölçtüğümde
> [...]

*____________________________________*
*

*
*

Murat Ödünç

*
*

İletişim Fakültesi

*
*

Anadolu Üniversitesi

*

Web Editör:
http://www.bedriagac.org

Kişisel Biloğum:http://muratodunc.wordpress.com

http://farkinne.blogspot.com/

 <http://muratodunc.wordpress.com>Sosyal Ağlar:

http://friendfeed.com/muratsplat

http://twitter.com/muratsplat  <http://twitter.com/muratsplat>

*İletişim Bölümü Google Groups:
*http://groups.google.com/group/auib*

Google Adense, Google Adwords, Google Analytics ve Google Webmasters
Tools Uzmanı*