[Pardus-kullanicilari] Ekran (Kartı) Problemi

Candan Yavuz yavuz.candan at gmail.com
6 Şub 2011 Paz 00:01:24 EET

Merhaba,
Lenovo Y550 dizüstümü sonunda formatlayıp pardus yükelmeye karar verdim.
İlk aşamada Wireless e bir türlü bağlanamadım. WEP olan güvenliği WPA ya
getirinci o sorunu çözdüm. Ancak şimdi herhangi bir pencereyi hareket
ettirirken veya fare yi üst köşelere getirdiğimde siyah 4-5 pixellik
gruplar halinde noktalar oluşuyor. Yardımcı olursanız sevinirim...

Ekran Kartı : nvidia corporation G96 (Geforce GT130M)