[Pardus-kullanicilari] Kablosuz Ağ Sorunu!

Caner Güral cgural at gmail.com
5 Şub 2011 Cmt 22:16:37 EET

Genelde kablosuz ağ bağdaştırıcıları, ince metalden yapılma bir kutunun
içindedir ve bir köşesinden tekli bir kablo veya ucu bir sokete giren
çoklu iletim kablosu çıkar. Buna benzer bir kutu gördüğünüzde
bağlantılarının doğru yapılıp yapılmadığına dikkat edin, derim.

~Caner GÜRAL

Kalihora _ şöyle yazmış (05-02-2011 19:34):