[Pardus-kullanicilari] masaüstü

Hasan BEKTAŞ hasbektas at hotmail.com
5 Şub 2011 Cmt 03:38:21 EET

Anıl Bey'e Merhaba,

Önerdiklerini yaptım.Dört ayrı masaüstüm var. Herbirine isim de verdim.
Sanırım sayfalayıcının boyutlarını büyütmek ve isimlerini üzerine fare
getirmeden okunur hale koymak mümkün değil, yanılıyor muyum?
Hasan

04 Şubat 2011 Cuma günü (saat 02:08:54) Anıl Özbek şunları yazmıştı:
> Merhaba,
>
> Masaüstünüzdeyken sağ tıklayın ve ayarları açın.
>
> Eylem olarak Masaüstü'nü seçin.
> http://i.imgur.com/K02iQ.png
>
> Sayfalayıcı programcığını sağ tıklayın.
>
> Sanal Masaüstleri bölümünden Her masaüstü için farklı
programcıklar
> seçeneğini açın.
> http://i.imgur.com/UoUYJ.png
>
> Bundan sonra her masaüstünde sadece o masaüstünü etkileyecek
> özelleştirmeler yapılabilir.
> http://i.imgur.com/aq91v.png
> http://i.imgur.com/j8tEO.png
>
> İsterseniz masaüstlerinnden birini Dizin görünümünde de
bırakabilirsiniz