[Pardus-kullanicilari] masaüstü

Hasan BEKTAŞ hasbektas at hotmail.com
5 Şub 2011 Cmt 02:33:10 EET

Merhaba,

Önceki elmeğimde belirttiğim gibi ikinci bir kullanıcı tanımladım. Daha
sonra" kickoff>çık" sekmesinde "kullanıcı değiştir" seçeneğini buldum.
Artık kullanıcılar arasında gidip gelebiliyorum ama bu defa pardusu ilk
açtığımda "Davet-Masaüstü Paylaşımı" başlıklı bir kutucuk geliyor. İki
defa iptal dedikten normale dönüyor. Hep böyle mi olacak? yanlış bir
şey mi yaptım?
Hasan

04 Şubat 2011 Cuma günü (saat 09:57:33) Mucibirahman İLBUĞA
şunları yazmıştı:
> 04.02.2011 01:49, Hasan BEKTAŞ yazmış:
bilmiyorum ama