[Pardus-kullanicilari] masaüstü

Hasan BEKTAŞ hasbektas at hotmail.com
4 Şub 2011 Cum 21:18:38 EET

Merhaba,

Öneriniz üzerine ikici bir kullanıcı tanımladım. Ancak kullanıcı değiştir
seçeneğinin nerde olduğunu bulamadım.
Bu konuda yardım lütfen.
Yapabilirsem önce bu öneriye arkasından Anıl Özbek'in önerisini
denemek istiyorum.
Hasan

04 Şubat 2011 Cuma günü (saat 09:57:33) Mucibirahman İLBUĞA
şunları yazmıştı:
> 04.02.2011 01:49, Hasan BEKTAŞ yazmış:
bilmiyorum ama