[Pardus-kullanicilari] LibreOffice Calc Sorunu

Ferit MAYATÜRK ferit.mayaturk at gmail.com
4 Şub 2011 Cum 17:24:41 EET

yazan hata hakkında fikrim yoktu ama google'da aratınca aynı problemi farklı
programlarda da yaşandığını gördüm
(hala fikrim olduğunu söyleyemem. bu bilgi ışığında önerimi yapıp yapmamaya
karar verin lütfen!!). çözen biri python paketinde sorun tespit etmiş ve
paketi yeniden yükleyip işi çözmüş. [1]
bunun için pisi check python komutuyla paketi bir kontrol edip, bozuksa
kaldırıp yeniden kurmayı deneyebilirsiniz.

bir başka aktarabileceğim öneri de 2 gündür yaşayıp ta çözdüğüm libreoffice
sorunu: 2 gündür ben de hiç açamıyordum, konsol da bir hata çıktısı
vermiyordu. yedek oturum olarak tuttuğum misafir oturumunda açılabildiğini
görünce, esas kullandığım oturumun ev dizinindeki .libreoffice dizinini
sildim. programı menüden aç dedim ve açıldı. açılınca aynı dizinin temizi
tekrar oluşuturuluyor zaten. böylece problemim çözüldü.

iyi çalışmalar

[1] https://bbs.archlinux.de/viewtopic.php?id=18115