[Pardus-kullanicilari] LibreOffice Calc Sorunu

Hasan Alp İNAN hasan at trlinux.org
3 Şub 2011 Per 17:28:23 EET

Konsolda libreoffice komutunu verip açılan ana pencereden Hesap Tablosu
'na tıkladığımda konsolda aşağıdaki hatayı alıyorum.

Inconsistency detected by ld.so: ../sysdeps/x86_64/dl-machine.h: 466:
elf_machine_rela_relative: Assertion `((reloc->r_info) & 0xffffffff) ==
8' failed!

İyi çalışmalar.

Hasan Alp İNAN