[Pardus-kullanicilari] Pardus 2011 de kaffeine açılmıyor

Coskun AKTAS CAKTAS at IAOSB.ORG.TR
29 Eyl 2010 Çar 10:36:28 EEST

Pardus 2011 de güncellemelerle birlikte kaffeine paketini de kurdum. Fakat menüde bulamıyorum. Konsolda kafeine yazınca da açılmıyor. 2011 Alfadan beri güncelleme yapıyorum. (Yeni bir kurulum yapmadım). Acaba kurmayı unuttuğum bir paket mi var?

Coşkun AKTAŞ

Verilerinizin güvenliğini sağlamak ve virüslerden kurtulmak için TÜBİTAK'ın yazdığı PARDUS işletim sistemini kullanabilirsiniz.
http://www.ozgurlukicin.com/

Ücretli Microsof Office yerine aynı görevi yapan ücretsiz Open Office kullanabilirsiniz. Böylece belgeleriniz sonsuza kadar okunabilir.
http://www.openoffice.org.tr/