[Pardus-kullanicilari] yedekleme

Serdar Özgür vefaliserdar at gmail.com
29 Eyl 2010 Çar 10:08:31 EEST

Aydın bey önerinize teşekkür ederim. Fakat söz konusu bilgisayarım internete
bağlı değil. O yüzden önerdiğiniz programı şimdilik kuramıyorum. Fakat
internet bağlantısı bulduğum anda kurmayı planlamış haldeyim.

Aklıma takılan diğer bir nokta da kopyalama. Kopyalama yaparken ilgili
dosyaya sağ tık - kopyala deyip kopyalayacağımız harici hdd yi işaret
edeceğiz herhalde. Fakat bu durumda aklımı kurcalayan nokta flash bellek
deneyimim. Zira daha önceki sürümlerde olduğu gibi simgesi masaüstünde
belirmedi. Aynı şey harici hdd de olabilir mi acaba? Ve bu simgeyi
masaüstünde görmeden nasıl bir yedekleme işlemi yapacağız? Ve nasıl güvenli
kaldır diyeceğiz? Zira daha önceki sürümlerde simge masaüstünde göründüğü
için işimizi bitirince sağ ya da sol tık yapıp ( şimdi tam olarak
anımsayamıyorum hangisi olduğunu ) " güvenli kaldır " diyerek yedekleme
ünitesini sistemden kaldırıyorduk.
Bir diğer nokta da harici hdd Windows Xp de sabit disk gibi algılanıp, ona
göre simgesi bilgisayarım klasöründe görünüyordu. Aynı şey 2009.1 de de olur
ve simgesi masaüstünde ya da ev dizininde görünebilir mi?
İyi günler olsun.

Serdar Özgür.