[Pardus-kullanicilari] PARDUS AÇILMIYOR/PARDUS KULLANICILARI NEREDE?

Uygar UZUNHASAN uygaruzunhasan at yahoo.com
29 Eyl 2010 Çar 02:55:39 EEST

Hasan bey,
Durumu tam anlamamız açısından, klavye ve fare çalışmıyor dediğiniz ekrandayken,
Ekranda imleç yanıp sönüyor mu?
Klavyenizin yanması gereken ışıkları yanıyor mu?
Caps Lock, Num Lock gibi tuşlara basınca ışıkları değişiyor mu?
Cihazlar usb ile mi bağlı?
Eğer öyleyse arada hub, çoğaltıcı gibi parçalar var mı yoksa ana karta doğrudan
mı bağlı?
Bilgisayarınız masaüstü mü?
Aynı donanımlarla, daha önce aynı sisteme girebiliyor muydunuz?
Son kurulumunuzdan beri durum bu mu?
Daha evel giriyorduysanız, güncelleme veya ayarlamalar yaptıktan sonra mı böyle
oldu?
vs. vs.

Kimsenin bu sorulara yanıt almadan bir çare üretebileceğini sanmıyorm.

 Uygar UZUNHASAN