[Pardus-kullanicilari] Ynt: Pisi bozuldu

huseyin bilen bilenhuseyin at gmail.com
27 Eyl 2010 Pzt 19:44:02 EEST

Hadi Bey
Acele etmeyip biraz dikkat etseydiniz targz dosya bz2 sıkıştırma komutu ile
install olmaz ki Fatih bey de bir sonraki mailinde sehven uzantıyı targz
yerine bz2 olduğunu belirtmişti.Neyse geçmiş olsun oluşan pisi pk.ni yarı
konsol yarı grafik ortamda çözülerek sorununuzun hal olmasısevindirici.Kolay
gelsin.