[Pardus-kullanicilari] Ynt: Pisi bozuldu

H.Adil Dönmez adildonmez at gmail.com
27 Eyl 2010 Pzt 19:29:21 EEST

> From: Fatih Aşıcı  <fatih at pardus.org.tr>
> To: pardus-kullanicilari at pardus.org.tr
> Subject: Re: [Pardus-kullanicilari] Ynt: Pisi bozuldu

> Bir düzeltme daha yaptım. Aşağıdaki komutları girip tekrar deneyebilir
> misiniz?
>
> wget http://cekirdek.pardus.org.tr/~fatih/tmp/pisi-2.3.2.tar.gz<http://cekirdek.pardus.org.tr/%7Efatih/tmp/pisi-2.3.2.tar.gz>
> rm -rf pisi-2.3.2
> tar xvf pisi-2.3.2.tar.bz2
> cd pisi-2.3.2
> sudo ./setup.py install --install-lib=/usr/lib/pardus

> [...]
"tar xvf pisi-2.3.2.tar.bz2" komutunu nedense kabul etmedi, grafik arayüzden
manuel olarak yaptım ve devam ettim. İşlem bittiğinde Pisi, arayüzünü
tıklayınca açıldı.  Çıktılara ihtiyacınız var mı bilmiyorum. Belki
istersiniz diye kopyalayıp sakladım, hemen gönderebilirim.

Tekrar çok teşekkür ediyorum.

Saygılarımla.

H.Adil Dönmez