[Pardus-kullanicilari] YAZICIDAN ÇIKTI ALMA.

Hasan Bektaş hasbektas at hotmail.com
13 Eyl 2010 Pzt 00:59:29 EEST

Herkese merhaba,

Gönderdiğim bir iletiyi yazarken (Kmail'i yapılandıramadığım için hotmail kullanıyorum) "yeni" şeçeneğinde karşıma tam ekran geldiği için yazdığım yazıların genişliği biraz fazla oluyor. Bu iletilerden bir tanesini yazdırmak istedim, üstteki yazıcı kutucuğunu tıkladım. İletiyi yazdırdım ama genişliği kağıda sığmadı. Yatay yazdırmak istedim, yazdırma tablosunda yatay seçeneği göremedim. Yazıyı kağıda sığdır penceresi aktif olduğu halde yazı kağıda sığmadı. İletiyi basmaya kalktığımda istediğimi yapmama olanak sunmayan  hotmail midir yoksa pardus mu? Ne yapabilirim?. Derdimi anlatıp anlatamadığımdan da doğrusu pek emin değilim. Anlayabilen ve önerisi olan var mı?
windows illetinden kurtulalım...
Sağlıklı uzun ömür dileklerimle
Hasan Bektaş