[Pardus-kullanicilari] ies4linux Kurulumu

Adil ALPMAN adil at alpman.net
12 Eyl 2010 Paz 21:15:39 EEST

Sizin icin az once bunu tekrar denedim, o yuzden biraz cevap gecikti, ozur
dilerim...

Parus kurulmus, hazir calismakta olan sisteminize kurulumda kullandiginiz
pardus cd sini tekrar takip cd den boot ederek bilgisayari baslattiginizda
ustte cikan 3-5 secenek icinde "Sistemi Kurtar" seklinde bir secenek
goreceksiniz.

Gerci burada sadece paket yoneticisi araciligiyla yapilan guncellemelere (o
guncellestirmelerin yapildigi tarihlere) geri donus yapilabildigi goruluyor
ve bazi arkadaslar bu geri donusun calismadigini soyluyorlar ama umarim
sizin isinize yarar bu secenek...

Kolay gelsin...

Adil ALPMAN