[Pardus-kullanicilari] Başlangıç Ekran Kısır Döngüsü

Emre Erenoglu erenoglu at gmail.com
8 Eyl 2010 Çar 09:24:19 EEST

2010/9/8 mücahit fatih yaraşlı <myarasli at gmail.com>

> dosya sistemi  1K-blok   Dolu   Boş    Kull%   Bağlanılan yer
>
> /dev/sda5                                          100%    /
> tmpfs                                                   0%    /dev/shm
> /dev/sda1                                            68%   /mnt/sda1
> /dev/sda2                                            90%   /mnt/sda2
> dev/sda2 de windows xp kurulu , dev/sda1 de de bilgisayarım asus olduğu
> için cd gerek kalmadan formatlamak için bölünmüş bir kısım tmpfs yi
> bilmiyorum o da pardusun takas alanı olabilir mi dev/sda5 de pardus olması
> [...]

Evet Mucahit Bey /dev/sda5 yani pardus'un kurulu oldugu yer agzina kadar
dolmus (%100 gorunuyor), dolayisi ile sistem giris yapmaniz icin gerekli
dosyalari /tmp dizini altina yazamiyor.

/tmp dizininin icini root olarak giris yapip, /tmp 'ye gectikten sonra
silmeyi deneyin, mumkunse ev dizininizde gereksiz dosyalar varsa onlari
silin (video, vs.). Sorun cozulecektir.

cd  /tmp
rm -rf *
reboot