[Pardus-kullanicilari] Başlangıç Ekran Kısır Döngüsü

mücahit fatih yaraşlı myarasli at gmail.com
8 Eyl 2010 Çar 09:17:35 EEST

dosya sistemi  1K-blok   Dolu   Boş    Kull%   Bağlanılan yer

/dev/sda5                                          100%    /
tmpfs                                                   0%    /dev/shm
/dev/sda1                                            68%   /mnt/sda1
/dev/sda2                                            90%   /mnt/sda2
dev/sda2 de windows xp kurulu , dev/sda1 de de bilgisayarım asus olduğu için
cd gerek kalmadan formatlamak için bölünmüş bir kısım tmpfs yi bilmiyorum o
da pardusun takas alanı olabilir mi dev/sda5 de pardus olması gerekir
herhalde ve dediğiniz gibi dolu. Peki sorunu çözmek için ne yapmam
gerekiyor? Yardımcı olursanız sevinirim
İyi çalışmalar...

not: tablodaki ortadaki boş yerlerdeki bilgileri yazmadım gerek olmaz diye