[Pardus-kullanicilari] Yahoyt'un linux hakkındaki haberi

huseyin bilen bilenhuseyin at gmail.com
1 Eyl 2010 Çar 19:33:28 EEST

Pardus un ilk sürümünün çıkışını müteakkip hiç linux deyemim olmasına
aldırmaksızın bilgisayardaki tüm verileri uçurmak bakasına kurduktan sonra
winxp ye veda etmiş, Kızımla damadım geldiğinde linux tabanlı sistemlerden
ürktükleri için winxp yi onlar kullanırken bu yazın başında merakımı yenmek
için win7 yi kurdum. Asus anakart 6+1 digital ses sistemli makinede
arslanlar gibi çalışan mikrofon atıl kaldı, webcam görüntü verdi skype
açınca webcam i bulamadı, aç kapa webcam in driverini bulamadı sorun gider
seçeneği çözüm sağalyamadı tekrar drive yükle webcam görüldü skypde yine
bulamadı. aç kapa web cam bir çalışıyor bir çalışmıyor.Firefox her ne
hikmetse çökmekten kendini kurtaramadı.HP Photosmart wireless yazıcıyı
tanıtıp çıktı verdi, aç kapa yine bulamadı yeniden driver yükle. Velhasılı
çok güzel vakti bol olanlara bol uğraşı... Avarelikten kurtarıyor. Hoş
bunların yanı sıra oldukça kışlık bir sistem. Benim masaüstü bilgisayar
hayatında görmediği 76 derecelik CPU sıcaklığı ile tanışmış oldu ki fanlar
da tam randımanlı 3200 devir dakika gösterdiği halde . Eh bu haliyle bile
olsa methedilecek bir sistem, en hoş olan yanı ise açılış ile gelen parlak
digital bir ekran fonu. Ben bir şey göremedim xp den daha ileri, virüsleri
davet edip yakalama konusunda da oldukça hızlı. Bir hafta içinde 4 trojan 60
a yakın çerez yakaladı AVG antivirüs programı kurulu olmasına rağmen ve
sistem şu anda açılmıyor ve format bekliyor.
O makaleyi yazan arkadaşa sormak lazım 2 sene kullanıp ta nasıl olmuş ta
kavrayamamış.İyi sıhatte olsun demekten gayrısı boş.İyi günler.