[Pardus-kullanicilari] Yahoyt'un linux hakkındaki haberi

Ülgen Sarıkavak ulgensrkvk at gmail.com
1 Eyl 2010 Çar 18:33:34 EEST

Konuyla en çok ilgilenenlerden biri olduğumu düşündüğüm için, bir kaç satır
bir şeyler yazma gereği duyuyorum.

Konuyla ilgili olarak, Yahoyt'un iletişim için verdiği adrese bir kınama
yazısı yolladım ve söz konusu yazının yazarıyla epey uzun bir konuşma içine
girdik.

An itibariyle bittiğini düşündüğüm konuşmadan çıkardığım sonuçları
listeliyorum:

Yazar, 4 yıllık editörlük hayatı olduğundan ve 2 senedir de Linux (Ubuntu)
kullanıcısı olduğundan bahsediyor ki bence bu süre, kendisine, konuyla
ilgili yetkinliği kazandırmak için yeterli olmamış.

Aldığı tepkilerin nedeninin farkında değil. "Ben de linux kullanıcısıyım,
bulunduğumuz durumdan sitem etmiştim sadece" diyor. Gördüğüm kadarıyla her
hangi bir amaçla yazmamış, sadece yaptığının bilincinde değil.

Bu açıdan, sert tepkiler göstermek yerine, yazının eksiklerini kendisine
mail atmanız, karşılıklı olarak çok daha faydalı olacaktır.