[Pardus-kullanicilari] Pardus 2011 Kurulum

Zafer OSMANOGLU zosmanoglu at gmail.com
27 Eki 2010 Çar 19:38:51 EEST

Arkadaşlar  geçenlerde Pardus 2011 64 biti indirdim ve kurulum sorunlarını
burada belirterek bir hata kaydı açmıştım. Bugün ise Pardus 2011 32 bit
indirdim yine aynı sorunları yaşadım. Problem şu; kurulum esnasında yazılar
%80 İngilizce %20 Türkçe, ne yaparsam yapayım F klavyeye geçemiyorum sürekli
Q klavyede kalıyor, Dolayısı ile şu ana kadar Pardus 2011 kuramadım.
SİSTEM:
İntel Core İ5 İşlemci
4 Gb. Ram
350 Gb. Harddisk
Ati HD 5165 1 Gb. Ekran Kartı.

--
ZAFER OSMANOĞLU

http://www.vedatosmanoglu.net
MSN Yerine SKYPE Kullanın
"Bilgisayarınızı güvenli, hızlı ve özgür kullanmak için TÜBİTAK/UEKAE
bünyesinde geliştirilen ücretsiz ulusal işletim sistemi PARDUS'u kullanın.
Binlerce uygulama ve oyun ile tanışın. Güvenliğinizi tehdit eden virüslerden
kurtulun. Ülkemiz için, geleceğimiz için PARDUS işletim sistemini
kullanın/kullandırtın/önerin."
Pardus Linux sizin katkılarınızla büyüyecektir. Pardus kullanın!
Yüksel Türk! Senin için yüksekliğin hududu yoktur. İşte parola budur.
Ne Mutlu Türküm Diyene! - Mustafa Kemal ATATÜRK