[Pardus-kullanicilari] Pardus 2011 kurulduktan sonra açılış yapmıyor.

huseyin bilen bilenhuseyin at gmail.com
26 Eki 2010 Sal 22:05:04 EEST

Sayın Yakup Bey
Grub da yapacağınız değişiklikleri kararlı sürüm çıkana kadar Konsoldan
yapmanız daha sağlıklı olur ve sorun yaşamazsınız. Ekranda mauz sağ tıkla
komut çalıştır seçeneği ile açılan pencereye   kdesu kwrite
/boot/grub/grub.conf   yazın altta açıan çalıştıra tıklayın ve sizden
istediği yönetici parolanızı girin. Grub açılacaktır, burada istediğiniz
grubu tarayın kes yapıştır ile konumunu değiştirip kaydedin ve kapatıp
bilgisayarınızı yeniden başlattığınızda hiç sorunsuz olarak istediğiniz
sistemin açıldığını göreceksiniz. Kolay gelsin.