[Pardus-kullanicilari] Pardus 2011 kurulduktan sonra açılış yapmıyor.

Yakup GEÇGEL difgeo at gmail.com
26 Eki 2010 Sal 20:53:30 EEST

Umarım başlık uygun olmuştur.
Neyse gelelim meseleye;
Pardus 2011 betayı (64 bit )masa üstü sistemime kurdum. kurulum başarılı bir
şekilde bitti.
tekrar başla deyince gayet güzel açılış yaptı. Sistemimde windows 7 ve
pardus 2011 beta kurulmuş oldu. Sistemi güncelledim
ardından görünüşle ilgili birkaç değişiklik yaptım. Daha sonra gurpta
birinci işletim sistemi olarak windows 7'i seçtim.
Ardından bilgisayarı tekrar başlattım. Pardus 2011 betayı seçip Enter tuşuna
bastım. Pardus yüklenmeye başladı ..... ama bir türlü yüklenmedi.
 giriş yöneticisi ekranına bir türlü gelemedi. İlk yüklenirken ki pars resmi
ekrandan kaybolmuyor. muhtemelen bilgisayar kilitleniyor.

Belki dedim yüklenirken bir sorun oluştu. bende yukarıda bahsettiğim
adımları tekrar yaptım (ilk kurulum dahil.) ve sonuç yine aynı oldu.
Herhangi bir sürücü yüklemedim (ati /nvidia)

Bilgisayarımın Özellikleri;

Amd 3500+ 64 bit işlemci
2.5 gb ram
250 gb hdd
nvidia 7300 gt agp ekran kartı
22 inç samsung ekran.
Not: Pardus 33 gb lik son bölüme kurulu takas alanı oluşturmadım.

Duruma bir anlam veremeyince bu sefer 2011'i dizüstüne kurayım dedim.
Yine 64 bit betayı kurdum güncellemeleri yaptım. sadece açılışta ilk işletim
sistemi pardus olarak bıraktım (Masaüstünde vin olarak ayarlamıştım.)
Herhangi bir sorun yok şu an kullanıyorum. herhangi bir sürücü yüklemesi
yapmadım.

Dizüstünün özellikleri.
carea slim T110

İşlemcisi Athlon neo mv 40
2 gb ram 500 mb ekran kartı kullanıyor.
ati ekran kartı
Not: Pardus yine son bölüme kuruldu. yaklaşık 30 gb büyüklüğünde alan
ayırdım. ayrıca 2 gb kadar takas alanı oluşturdum.

Bu sorun hakkında yardımcı olursanız sevinirim.
Yakup Geçgel
Matematik Öğretmeni /Bilgisayar Formatörü