[Pardus-kullanicilari] PROGRAM YÖNETİCİSİ

Ertuğrul Erata ertugrulerata at gmail.com
18 Eki 2010 Pzt 09:27:33 EEST

Selam
ayarlar program klasörünün içinde değil ev dizininde saklanıyor, bu nedenle
programı defaaten silip tekrardan kurmanız bir şey değiştirmeyecek.

ev dizinini içerisinde .kde diye bir klasör var isminden anlaşıldığı üzere
gizli
kde ile ilgili ayarlar dosyalar vs içersinde onun içinden kmail ile ilgili
ayarları uçurmalısınız.
tabii ki maillerin saklandığı yeri de bulmalısınız.