[Pardus-kullanicilari] PROGRAM YÖNETİCİSİ

Hasan Bektaş hasbektas at hotmail.com
18 Eki 2010 Pzt 00:45:24 EEST

Merhaba,

Kmaili yapılandırmaya çalıştım.  Hani neredeyse halletmiştim ki bazı sorunlar çıktı.  Sorunları gerekirse daha sonra anlatırım,
her şeyi baştan yapayım düşüncesiyle önce program yöneticisinden"kmaili" sildim. Sonra yeniden yükledim. Aklımca yeni
kmailde  eski yapılandırmamın, gelen ve gönderilen iletilerimin yer almaması gerekirdi ama öyle olmadı. Sanki sildiğim kmaili yeniden yüklemişim.
kmaili silmişim ama aslında silmemişim gibi bir durum ortaya çıktı.
Derdimi anlatmayı becerebildiysem, bana anlayabileceğim basitlikte izah edebilecek kadar boş vakti olan kimse var mı?
Windows illetinden kurtulalım ( bu temenni benim gibi "yazılımla" hiç ilgisi olmayan biri için biraz pahalıya mal olacak galiba ama olsun...)
Sağlıklı uzun ömür dileklerimle
Hasan Bektaş