[Pardus-kullanicilari] Chip dergisinin bir haberi ( linux güvenlik açığı )

Onur Küçük onur at pardus.org.tr
17 Eki 2010 Paz 14:11:50 EEST

On Sun, 17 Oct 2010 12:42:29 +0300
Serdar Özgür <vefaliserdar at gmail.com> wrote:

> Az önce dergide okuduğum haberi aşağıda veriyorum.

 Hatırlatmakta fayda var, tabi ki Linux'da açık çıkmaz diye bir durum
söz konusu değil, ancak önemli olan açıkların kapatılma hızı. Bu açık
herkesin ulaşabileceği şekilde duyurulmadan önce ilgili yerlerde çoktan
düzeltilmişti.

 Pardus özelinde, şu anda 64bit sürümü bulunan Kurumsal 2 ve 2011
sürümlerinde saldırı yapmayı denemiştim, bu sürümler bu açıktan
etkilenmiyor.