[Pardus-kullanicilari] Kmail

cemalettin kara cemalettinkara at gmail.com
3 Eki 2010 Paz 01:51:19 EEST

03 Ekim 2010 01:25 tarihinde Hasan Bektaş <hasbektas at hotmail.com> yazdı:

> [...]

> Bu elmeği yazarken aklıma geldi. Sorunumun çözülmesinde yardımcı olur
> belki. Hotmaili  de outlook express gibi kullanıyorum. Yani hotmailden elmek
> gönderiyorum, gmail ve ttmaili
> hotmail sayfasından takip ediyorum. Hani biraz salakça bir soru olabilir
> ama aynı görevi üstlenmiş iki posta işlemcisi varsa sonraki (kmail) işlevsiz
> kalmış olabilir mi ?
> windows illetinden kurtulalım...
> Sağlıklı uzun ömür dileklerimle,
> Hasan
>

>  Salakça değil de şöyle bir durum var. ben hotmail hesabımı gmail üzerinden
takip eediyorum. Eğer gmailittnet hesabınızı hotmaile pop3 üzerinden
yönlendirdiyseniz hotmail gmailden ve ttnet mailinden kendi üzeirne çektiği
elmeklerinizi silmiş olabilir. pop3de böyle bir durum var. ayrıca şu anda
hotmaile başka elmek adreslerini eklediğimi sayfaya baltımda gelişmiş
seçeneklerde *İletilerimin kopyasını sunucuda bırak *seçeneğinin tikini
kaldırmışsanız demin de söylediğim gibi silinmiş olabilir. bir bakın
isterseniz.