[Pardus-kullanicilari] Kmail

Hasan Bektaş hasbektas at hotmail.com
3 Eki 2010 Paz 01:25:58 EEST

Merhaba,

1-Kmaili (sanırım) düzgün bir şekilde yapılandırdım. gmail, hotmail ve ttmail üzerindeki posta adreslerimi tanımladım.
Kmail üzerinden elmek gönderebiliyorum ama gelen elmekleri alamıyorum..
2-Kmaili açtığımda karşıma gelen çok basit ve renksiz bir ekran; tabii görünüş olarak. Kmaili tanımlarken izlediğim kaynaklardaki sayfa görüntüsüne hiç benzemiyor.

Bu elmeği yazarken aklıma geldi. Sorunumun çözülmesinde yardımcı olur belki. Hotmaili  de outlook express gibi kullanıyorum. Yani hotmailden elmek gönderiyorum, gmail ve ttmaili
hotmail sayfasından takip ediyorum. Hani biraz salakça bir soru olabilir ama aynı görevi üstlenmiş iki posta işlemcisi varsa sonraki (kmail) işlevsiz kalmış olabilir mi ?
windows illetinden kurtulalım...
Sağlıklı uzun ömür dileklerimle,
Hasan