[Pardus-kullanicilari] Adobe flash player

Mucibirahman İLBUĞA mucip.ilbuga at gmail.com
30 Kas 2010 Sal 00:17:36 EET

29.11.2010 23:50, Anıl Özbek yazmış:
> Evet Cinelerra, Movie Maker'ın karşılığı değil, çok daha gelişmiş bir
> uygulama ve kullanımı da Movie Maker'ınki kadar kolay değil ama
> kendisiyle yapılabilecekleri denemek için sabırsızlanıyorum (zaman ve
> kameraya bakıyor, ondan). Bununla birlikte Movie Maker'ın basitliğine
> sahip uygulamalar da depoda var diye düşünüyorum.
Merhaba,
İletiniz üzerinde cinelerra'yı incelemeye başladım. Derin bir program.
Arkadaşınızın video düzenleme mantığı ile ilgili alt yapısı mutlaka
varmış diye tahmin ediyorum. Biraz zor bir program gibi göründü bana...

Gerçi ben henüz kdenlive ile 8-10 adet fotoğrafı bile video haline
getiremedim ama neyse :(

--
Kolay gelsin,
Mucip:)