[Pardus-kullanicilari] Adobe flash player

Ülgen Sarıkavak ulgensrkvk at gmail.com
29 Kas 2010 Pzt 23:25:18 EET

Konuya katılmadan edemeyeceğim. Vakti zamanında okul için bir sunum videosu
hazırlamam gerekmişti, "Windows'a gerek duymadan da yaparım" ayağına belki
on tane yazılım denedim özgür cephede, hiç biri Movie Maker'ın yeni
sürümünün sunduğu kolaylığı-rahatlığı sunmuyor. Utanarak söylüyorum ki, o
gün o videoyu Movie Maker ile hazırladım.