[Pardus-kullanicilari] Nepomuk Servisi

H.Adil Dönmez adildonmez at gmail.com
29 Kas 2010 Pzt 15:30:48 EET

Merhaba.

Pardus 2009.2 yüklü masaüstü bilgisayarımda Nepomuk servisini neden
durduramıyorum? Sistemin işleyişi için mutlaka çalışmak zorunda mı?

Sistem ayarları'ndaki servis yöneticisinde Nepomuk servisi kapalı; birkaç ay
önce ben elle kapatmıştım. Ne zaman baksam kapalı da görünüyor ama Ctrl+Esc
ile açtığım servis süreçlerine her göz atışımda, 5-6 tane Nepomuk server ve
servisini çalışırken görüyorum. Örneğin şu anda; süreç kimliği 1176 olan
Nepomukserver ve süreç kimlikleri 1235, 1179, 1233, 1237, 1494 ve 1234 olan
6 ayrı Nepomukservices çalışıyor.

Bu şey, sistemin çalışması için zorunlu bir şey mi, yoksa çeşitli yerlerde
okuduklarımdan aklımda kaldığı kadarıyla sadece arama vb.bir görev için mi
çalışıyor? Eğer sadece arama hizmeti içinse, durdurduğum halde neden ısrarla
çalışmaya devam ediyor?

Saygılarımla.

H.Adil Dönmez

--