[Pardus-kullanicilari] selâmlar

huseyin bilen bilenhuseyin at gmail.com
29 Kas 2010 Pzt 08:44:22 EET

Arkadaşım
Ekran kartınızı depodan kurup tanımladınız mı? Ekran kartınız ı
tanıtmadığınız durumlarda çözünürlük ekranı taşabileceğinden bu düğmeleri
göremezsiniz, mauzunuzun imleci ile earanın ters kenarına küçük darbeler
resmi sola alt a küçük darbeler aşağı çeker ve siz kapatma x işaretini
görebilirsiniz bu ekran kenarına tıklamaları sert yaparsanız ekranda
akmalaraneden olabilirsiniz.Kolay gelsin