[Pardus-kullanicilari] Adobe flash player

Anıl Özbek ozbekanil at gmail.com
28 Kas 2010 Paz 22:32:56 EET

28 Kasım 2010 22:21 tarihinde Musa DUR <hurafeler at gmail.com> yazdı:

> ben de movie maker tarzı bir program arıyorum pardus'ta kullanabilmek
> için. Kameramla çektiğim kısa filmleri birleştirip film yapmak
> istiyorum. windows üzerinde bu işi movie maker ile yapabiliyordum. ama
> pardus'ta sanırım yok.

Pardus'ta Movie Maker'ın ve daha gelişmiş video düzenleme uygulamalarının
yapabildiklerini yapabilen video düzenleme uygulamaları bulunmaktadır. Paket
Yöneticisi'nde [1] kısa bir aramayla hepsine ulaşabilirsiniz. Kdenlive,
OpenShot, Kino, Cinelerra, Blender ilk aklıma gelenler.

> ikinci harddiskime (sürücüme) pardusu yükledim.
> windows öbür sürücüde hala duruyor. pardus şimdilik sorunsuz ve iyi
> bir program bana göre. windows'uma dadanan virüsler nedeniyle pardusu
> seçtim.

Pardus'ta virüsler konusunda rahat olursunuz, hatta Windows'taki virüsleri
temizlemek içinde yöntemler var sanırım ama hiç denemediğim için bilmiyorum.
İsterseniz şuraya [2] bir bakabilirsiniz.

Flash sisteminizde büyük ihtimalle kuruludur, kurulu değilse de Paket
Yöneticisi ile kurun, bir siteden indirdiğiniz arşiv dosyasıyla değil.

[1] http://www.ozgurlukicin.com/paket/paket-yoneticisi/
[2] http://www.ozgurlukicin.com/paket/clamtk/