[Pardus-kullanicilari] Adobe flash player

Musa DUR hurafeler at gmail.com
28 Kas 2010 Paz 22:21:00 EET

ben de movie maker tarzı bir program arıyorum pardus'ta kullanabilmek
için. Kameramla çektiğim kısa filmleri birleştirip film yapmak
istiyorum. windows üzerinde bu işi movie maker ile yapabiliyordum. ama
pardus'ta sanırım yok. ikinci harddiskime (sürücüme) pardusu yükledim.
windows öbür sürücüde hala duruyor. pardus şimdilik sorunsuz ve iyi
bir program bana göre. windows'uma dadanan virüsler nedeniyle pardusu
seçtim.

28 11 2010 tarihinde Anıl Özbek <ozbekanil at gmail.com> yazmış:

--
456789