[Pardus-kullanicilari] Ynt: Yeni HDD bilgisayara nasıl tanıtılır?

H.Adil Dönmez adildonmez at gmail.com
28 Kas 2010 Paz 17:13:45 EET

İlgilenen tüm dostlara teşekkür ediyorum; bilgisayara sonradan taktığım yeni
HDD ile ilgili sorunum çözüldü.

Benden sonra aynı sorunu yaşaması olası arkadaşlar için ne yaptığımı kısaca
anlatayım:

Pardus'ta Sistem başlığı altında yer alan Disk Bölümü Düzenleyicisi
(GParted) programını açtım. Programın arayüzünde GParted altındaki Devices
bölümünde yeni diskimin de listelendiğini gördüm ve onu seçtim. Üzerine sağ
tıklayıp Ntfs dosya sistemiyle formatladım. "OK" işaretinin üzerine tıklayıp
uyguladım ve çıktım. Yeniden başlattığımda hem Pardus, hem de Win7 tarafında
diskim görülür ve kullanılır haldeydi.

Saygılarımla.

H.Adil Dönmez

--