[Pardus-kullanicilari] Ekran kartı sorunum var.. (Nvidia Geforce Gt 320m)

Selim Tavşan selimtavsan at gmail.com
27 Kas 2010 Cmt 21:19:46 EET

Merhaba,

27 Kasım 2010 21:08 tarihinde OZiB at R <ozibar at hotmail.com> yazdı:

> Merhaba iyi çalışmalar diliyorum..
> iki sene önce bilgisayarımda cd den çalışan versiyonunu denemiştim;
> şimdi yeni laptopumu aldım ve pardus u çok merak ediyorum ve kullanmak
> istiyorum.
> bilgisayarıma indirdim cd den kurmaya çalıştım fakat ekran kartı sorunu
> nedeniyle
> kurulum aşamasında kaldım. kuzenim bu işlerden yani linux - ubuntu -
> kubuntu - xubuntu....
> yani bu işletim sistemlerinden anlar.. fakat ben yine de pardus kurmak
> istiyorum ve kendisine danıştım.
> [...]

Kurulumu nasıl yaptığınızı ve nerede takıldığını biraz daha detaylı
yazarsanız daha net yanıt verebiliriz.

Ekran kartınızı sorunsuz kullanabilmelisiniz. Ben de yeni aldığım
masaüstündeki GT 330 ekran kartını rahatlıkla kullanabiliyorum.

Pardus 2009.2 kurulumunu yaptıktan sonra paket yöneticisinde yeni paketler
kısmında nvidia-current sürücüsünü kurmanız yeterlidir...

--
tinyurl.com/successgroup