[Pardus-kullanicilari] Yeni HDD bilgisayara nasıl tanıtılır?

murat.asya at gmail.com murat.asya at gmail.com
27 Kas 2010 Cmt 15:37:14 EET

Merhabalar.
Aynı sorunu ben de yaşamıştım.  Windows 7'de  Bilgisayarıma sağ tıklayın.
Yönet'i seçin. Sonra Disk yöneticisi bölümüne bakın. Orda diski görmeniz
gerekiyor.  bahsetiiğniz HDD'ye  sürücü harfi atamanız gerekir. mesala c: d:
g: h: gibi..

pardus  da ise cfdisk ile yeni diskinizi yapılandırmanız gerekiyor. Mantık
windowsdakiyle aynı.  Eğer windowsda harf ataması yaptıysanız zaten pardus
diskinizi görecektir.

27 Kasım 2010 15:11 tarihinde H.Adil Dönmez <adildonmez at gmail.com> yazdı:

> Merhaba.
>
> Dün 2 tb.büyüklüğünde yeni bir HDD aldım: Western Digital, 7200 rpm., 64
> mb.cache bellek. Bağlantısını dikkatle yaptıktan sonra heyecanla bilgisayarı
> açıp baktım ki, hiçbir yerde görünmüyor. Windows 7 tarafında ise, diğer
> sürücülerin arasında listelemese bile aygıt yöneticisinde görünüyor.
>
> Bir arkadaşım sorunun, yeni HDD'in 64 bit olmasından kaynaklanabileceğini
> söyledi ama bu doğruluğunu onaylatabileceğim bir bilgi değil. Kaldı ki 64
> bit Win7 tarafında da kullanılabilir şekilde, sürücülerin arasında
> [...]

*

Murat Ödünç

İletişim Fakültesi

Anadolu Üniversitesi

Web Editör:http://www.bedriagac.org

Kişisel Biloğum:http://muratodunc.wordpress.com

İletişim Bölümü Google Groups: http://groups.google.com/group/auib

Google Adense, Google Adwords, Google Analytics ve Google Webmasters
Tools Uzmanı

*